Blog

Τι πρέπει να περιλαμβάνει μία ιστοσελίδα κατασκευαστικής εταιρείας

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2024 at 12:00 π.μ., από Γιώργος Στάθης

Τι πρέπει να περιλαμβάνει μία ιστοσελίδα κατασκευαστικής εταιρείας

 

Για κάθε εταιρεία, αναλόγως των προϊόντων και των υπηρεσιών που παρέχει, έχουν αναπτυχθεί οι “καλύτερες πρακτικές” για τη δημιουργία και προώθηση της ιστοσελίδας της. Έτσι, διαφορετική δομή και περιεχόμενο έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα καλλυντικών, διαφορετική μία σελίδα ενός δικηγόρου και διαφορετική η ιστοσελίδα που παρουσιάζει μία κατασκευαστική εταιρεία.

Ειδικά για τις κατασκευαστικές εταιρείες και την σωστή παρουσίαση τους στο Internet, έχουμε βρει ότι υπάρχουν 9 απαραίτητες σελίδες που βοηθούν ώστε οι πιθανοί πελάτες να σχηματίσουν μία ολοκληρωμένη εικόνα και να επικοινωνήσουν με την εταιρεία. Αυτές είναι:


1. Η Εταιρεία
Σε αυτή τη σελίδα μπορείτε να συστήσετε την εταιρεία σας στους μελλοντικούς πελάτες σας. Οι επισκέπτες του Internet δεν έρχονται στα γραφεία σας να σας γνωρίσουν από κοντά και εδώ έχετε την ευκαιρία να επικοινωνήσετε στους πελάτες σας ποιοι είστε, τι προσφέρετε, γιατί διαφέρετε και γιατί θα ήθελαν να συνεργαστούν μαζί σας.

2. Τα Έργα
Ακολουθώντας το γνωστό ρητό “Μια εικόνα χίλιες λέξεις” ο καλύτερος τρόπος για να δείξετε τη δουλειά σας είναι παρουσιάζοντας τα έργα σας στους πελάτες σας. Προσοχή πρέπει να δοθεί ώστε οι φωτογραφίες που παρουσιάζουν τα έργα σας να είναι επαγγελματικά τραβηγμένες και να δίνουν μία ωραία εικόνα χωρίς να τα αδικούν. Σε μελλοντικό newsletter θα αναφέρουμε τις βασικές αρχές που αν τις ακολουθήσετε θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα στις φωτογραφίες σας.

 

3. Τα Έργα: Ολοκληρωμένα
Στην ενότητα αυτή μπορείτε να παρουσιάσετε τα έργα που έχετε ολοκληρώσει. Ίσως μία από τις πιο σημαντικές ενότητες, όπου οι μελλοντικοί πελάτες μπορούν να δουν ολοκληρωμένες τις κατασκευές σας.

4. Τα Έργα: Υπό κατασκευή
Εδώ μπορείτε να έχετε τα έργα που χτίζονται αυτό το διάστημα και φωτογραφίες από τα διάφορα στάδια. Οι πελάτες μπορούν να σχηματίσουν μία εικόνα και να προχωρήσουν στην αγορά των ακινήτων πριν ακόμα αυτά ολοκληρωθούν.

5. Τα Έργα: Μελλοντικά
Ίσως έχετε κάποια οικόπεδα στα οποία θα χτίσετε στο μέλλον. Μπορείτε να ενημερώσετε τους πιθανούς πελάτες σας για την τοποθεσία και το έργο που θα ανεγερθεί ώστε να επιτύχετε πιθανές πωλήσεις πριν ακόμα ξεκινήσουν οι εργασίες.



6. Διαθέσιμα Ακίνητα
Μία πολύ σημαντική ενότητα, όπου μπορείτε να παρουσιάσετε τα διαθέσιμα προς πώληση ακίνητα σας, ώστε οι ενδιαφερόμενοι πελάτες σας να βρουν αυτό που θέλουν και να επικοινωνήσουν μαζί σας στοχευμένα. Εδώ έχετε μία ευκαιρία να παρουσιάσετε το κάθε ακίνητο ξεχωριστά - όχι μόνο σε επίπεδο οικοδομής - αλλά σε επίπεδο διαμερίσματος ή καταστήματος και να παρουσιάσετε τη δουλειά που έχετε κάνει στο κάθε ένα.

7. Υπηρεσίες
Πέρα από την κατασκευή ακινήτων πιθανόν να παρέχετε και άλλες υπηρεσίες, όπως οι ανακαινίσεις, οι κατεδαφίσεις, οι τακτοποιήσεις αυθαιρέτων, μονώσεις κ.ο.κ. Παρουσιάστε τις σε ξεχωριστές ενότητες και βοηθήστε τους πελάτες από το Internet που έχουν τις συγκεκριμένες ανάγκες να βρουν τη δική σας εταιρεία.

8. Blog
Το blog - δηλαδή τα άρθρα που μπορείτε να προσθέτετε στην ιστοσελίδα σας και να αφορούν ιδέες και συμβουλές γύρω από τον χώρο των ακινήτων και των υπηρεσιών που προσφέρετε σας βοηθούν να καθιερωθείτε στον χώρο σαν οι “ειδικοί” και αυξάνουν την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού προς την εταιρεία σας. Δίνοντας μία καλή εικόνα για την εταιρεία σας που μοιράζεται τη γνώση της αυξάνεται τη πιθανότητα οι πιθανοί πελάτες σας να διαλέξουν τη δική σας εταιρεία για το επόμενο έργο τους.

9. Testimonials
Testimonial είναι τα λόγια των πελατών σας για την εταιρεία και τις υπηρεσίες σας. Αν έχετε ευχαριστημένους πελάτες που έχουν πει καλά λόγια για εσάς, είναι πολύ σημαντικό να τα προσθέσετε στην ιστοσελίδα σας. Η άποψη των πελατών σας για την εταιρεία σας είναι πολύ πιο σημαντική στα μάτια των υποψήφιων πελατών σας από όσα λέτε εσείς για τον εαυτό σας. Είναι το social proof - η “κοινωνική απόδειξη” - που σας καταξιώνει στα μάτια των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας.

Οι παραπάνω 9 σελίδες δεν είναι οι μόνες που μπορείτε να έχετε στην ιστοσελίδα της κατασκευαστικής σας εταιρείας, αποτελούν όμως μία πολύ καλή αρχή και σας βάζουν στον σωστό δρόμο ώστε οι πιθανοί πελάτες σας να σας βρουν, να σχηματίσουν μία ολοκληρωμένη εικόνα για την εταιρεία σας, να σας εμπιστευτούν και να επικοινωνήσουν μαζί σας.

 

 

Προσέξτε! Για να συζητήσουμε τη δημιουργία ή ανανέωση της δικής σας ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ συμπληρώστε τη φόρμα στη σελίδα: https://www.gandg.gr/contact?serviceid=9


προηγούμενο

Προσθέστε το σχόλιο σας

Σχόλια

Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια.